Jak kupować?
 
 

1. Przed złożeniem zamówienia

 

1.1. Jak złożyć zamówienie w Premium Stock ?

- Przeglądaj ofertę chodząc po kategoriach tematycznych.
- Wyszukuj swojego rozmiaru i ulubionego koloru wyszukiwania zaawansowanego.
- Jeżeli jakiś produkt Cię zainteresuje kliknij w jego zdjęcie aby zobaczyć szczegóły.
- Wybierz swój produkt do koszyka.
- W widoku koszyka możesz wrócić do dalszego przeglądania oferty sklepu lub złożyć zamówienie.

 

1.2. Jak potwierdzić zamówienie?

Nie ma potrzeby specjalnego potwierdzania zamówienia. Jeżeli zauważyłaś/eś błąd w potwierdzeniu zamówienia skontaktuj się z obsługą sklepu aby skorygować błąd.

 

1.3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji to maksymalny czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki (liczony tylko w dniach roboczych).

Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.

Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zależy Ci bardzo na czasie wybierz płatność przy odbiorze.

 

1.4. Dostępne formy płatności

Premium Stock-wholesale.pl oferuje kilka rodzajów płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym lub elektronicznym, uiszczana z góry po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko zamawiającego i nr zamówienia.
- płatność kartą kredytową, płatne z góry przez system autoryzacji kart kredytowych platnosci.pl. Można zapłacić zaraz po złożeniu zamówienia lub w dowolnym innym momencie logując się do Panelu klienta.

 

1.5. Dostępność produktów

Zdecydowaną większość asortymentu wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Aby sprawdzić, czy interesujący Cię produkt będzie wysłany w ciągu jednego dnia wejdź na stronę produktu i zapoznaj się z zakładką „Magazyn:jest/nie ma”.
Czas realizacji to maksymalny czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki (liczony tylko w dniach roboczych).
Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.

 

1.6. Koszt dostawy

Koszt przesyłki zależy od wartości zamówienia, sposobu płatności oraz wybranego kuriera i kraju doręczenia. Koszty wysyłki sprecyzowane są poniżej:

 
Orientacyjny koszt dostawy: 
Uwaga ! do cen poniżej należy dodać polski VAT 23%
DESTINATION COUNTRY DELIVERY TIME COST FOR 1 PACKAGE ( 30KG) ADDITIONAL COST
Austria 3-4 dni 14.00 EUR -
Belgia 3-4 dni 15.00 EUR  
Bułgaria 4-5 dni 19.00 EUR  
Dania 3-4 dni 15.00 EUR 10.00 EUR
Estonia 3-4 dni 17.00 EUR 10.00 EUR
Finlandia 4-5 dni 21.00 EUR 20.00 EUR
Francja 3-4 dni 21.00 EUR 10.00 EUR
Grecja 4-5 dni 28.00 EUR 15.00 EUR
Hiszpania 4-5 dni 28.00 EUR 15.00 EUR 
Holandia 3-4 dni 15.00 EUR 10.00 EUR
Irlandia 4-5 dni 44.00 EUR  
Litwa (Lithuania) 2-3 dni 15.00 EUR  
Luksemburg 3-4 dni 30.00 EUR  
Łotwa (Latvia) 2-3 dni 15.00 EUR  
Niemcy (Germany) 2-3 dni 11.50 EUR 10.00 EUR
Norwegia 4-5 dni 28.00 EUR 100.00 EUR
Portugalia 4-5 dni 28.00 EUR  
Rumunia (Romania) 4-5 dni 19.00 EUR  
Słowacja (Slovakia) 2-3 dni 11.00 EUR  
Słowenia`(Slovenia) 4-5 dni 16.00 EUR  
Szwajcaria 4-5 dni 21.00 EUR 85.00 EUR
Szwecja 3-4 dni 21.00 EUR 15.00 EUR
Węgry (Hungary) 3-4 dni 19.00 EUR  
Wielka Brytania 3-4 dni  EUR  
Włochy 4-5 dni EUR 15.00-60.00 EUR
POLSKA 1-2 dni 24.00 PLN  
 


Ceny nie zawierają podatku VAT. 

 

1. Zamówienie w trakcie realizacji

 

1.1. Jak zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio po jego złożeniu lub w późniejszym czasie logując się na swoje konto na www.premiumstock-wholesale.pl
Dostępne formy płatności to przelew bankowy, przelew elektroniczny lub karta kredytowa.

1.2. Czy moja wpłata już doszła?

W momencie zaksięgowania wpłaty przez obsługę sklepu zostanie wysłany do Ciebie email. Możesz również sprawdzić, czy Twoje zamówienie jest opłacone w panelu klienta.

 

1.3. Jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?

Stan realiazacji swojego zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto ma www.premiumstock-wholesale.pl
W momencie wysyłki zamówienie wyśle Ci wiadomość email na podany adres.

 

1.4. Jak zmienić zamówienie?

Po złożeniu zamówienia zmian może w nim dokonywać jedynie obsługa sklepu do czasu jego wysyłki. Aby zlecić zmiany w Twoim zamówieniu skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie lub mailowo.

 

1.5. Chcę anulować zamówienie

Po złożeniu zamówienia zmian może w nim dokonywać jedynie obsługa sklepu do czasu jego wysyłki. Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie lub mailowo.

 

 

1. Zamówienie wysłane

 

1.1. Gdzie jest moja przesyłka?

Aby sprawdzić czy Twoje zamówienie zostało wysłane zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie.

Premum Stock.pl l wysyła zamówienie pocztą kurierską - aby sprawdzić lokalizację swojej paczki w wypadku wybrania odpowiedniego kuriera wejdź na stronę www.- danego kuriera i wpisz numer listu przewozowego bez spacji. Numer listu znajdziesz w wiadomości email potwierdzającej wysłanie paczki lub w panelu klienta.

 

1.2. Chcę odebrać przesyłkę o określonej godzinie

Nasz sklep nie ma wpływu na godziny dostaw przesyłek. Można jednak spróbować skontaktować się z kurierem indywidualnie. Telefon do kuriera można dostać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej.

 

1.3. Reklamacja towaru

Zasady reklamacji znajdziesz w Naszym regulaminie.

1.4. Uwagi

Końcówki kolekcji nieposegregowanej i nieposelekcjonowanej różnej markowej odzieży interkontynentalnej bez gwarancji, bez prawa do reklamacji.  Kupujący zobowiązuje się do oznaczenia zakupionego towaru przed wprowadzeniem do sprzedaży(do odbioru na terenie RP). Zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004 art. 20 pkt 1 i 2 (oznaczenie firmy i  jej adres, nazwę towaru i inne oznaczenia wymagane prawem)

 
 
do góry
{nocache:50009bd9ec41723e5dec46ace9a68e74#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl