1. Przed złożeniem zamówienia
1.1. Jak złożyć zamówienie w Premium Stock ?
- Przeglądaj ofertę chodząc po kategoriach tematycznych.
- Wyszukuj swojego rozmiaru i ulubionego koloru wyszukiwania zaawansowanego.
- Jeżeli jakiś produkt Cię zainteresuje kliknij w jego zdjęcie aby zobaczyć szczegóły.
- Wybierz swój produkt do koszyka.
- W widoku koszyka możesz wrócić do dalszego przeglądania oferty sklepu lub złożyć zamówienie.
1.2. Jak potwierdzić zamówienie?
Nie ma potrzeby specjalnego potwierdzania zamówienia. Jeżeli zauważyłaś/eś błąd w potwierdzeniu zamówienia skontaktuj się z obsługą sklepu aby skorygować błąd.
1.3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji to maksymalny czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki (liczony tylko w dniach roboczych).
Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.
Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Jeżeli zależy Ci bardzo na czasie wybierz płatność przy odbiorze.
1.4. Dostępne formy płatności
Premium Stock-wholesale.pl oferuje kilka rodzajów płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym lub elektronicznym, uiszczana z góry po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko zamawiającego i nr zamówienia.
- płatność kartą kredytową, płatne z góry przez system autoryzacji kart kredytowych platnosci.pl. Można zapłacić zaraz po złożeniu zamówienia lub w dowolnym innym momencie logując się do Panelu klienta.
1.5. Dostępność produktów
Zdecydowaną większość asortymentu wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Aby sprawdzić, czy interesujący Cię produkt będzie wysłany w ciągu jednego dnia wejdź na stronę produktu i zapoznaj się z zakładką „Magazyn:jest/nie ma”.
Czas realizacji to maksymalny czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki (liczony tylko w dniach roboczych).
Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.
1.6. Koszt dostawy
Koszt przesyłki zależy od wartości zamówienia, sposobu płatności oraz wybranego kuriera i kraju doręczenia. Koszty wysyłki sprecyzowane są poniżej:
DESTINATION COUNTRY | DELIVERY TIME | COST FOR 1 PACKAGE ( 30KG) | ADDITIONAL COST |
Austria | 3-4 dni | 14.00 EUR | - |
Belgia | 3-4 dni | 15.00 EUR | |
Bułgaria | 4-5 dni | 19.00 EUR | |
Dania | 3-4 dni | 15.00 EUR | 10.00 EUR |
Estonia | 3-4 dni | 17.00 EUR | 10.00 EUR |
Finlandia | 4-5 dni | 21.00 EUR | 20.00 EUR |
Francja | 3-4 dni | 21.00 EUR | 10.00 EUR |
Grecja | 4-5 dni | 28.00 EUR | 15.00 EUR |
Hiszpania | 4-5 dni | 28.00 EUR | 15.00 EUR |
Holandia | 3-4 dni | 15.00 EUR | 10.00 EUR |
Irlandia | 4-5 dni | 44.00 EUR | |
Litwa (Lithuania) | 2-3 dni | 15.00 EUR | |
Luksemburg | 3-4 dni | 30.00 EUR | |
Łotwa (Latvia) | 2-3 dni | 15.00 EUR | |
Niemcy (Germany) | 2-3 dni | 11.50 EUR | 10.00 EUR |
Norwegia | 4-5 dni | 28.00 EUR | 100.00 EUR |
Portugalia | 4-5 dni | 28.00 EUR | |
Rumunia (Romania) | 4-5 dni | 19.00 EUR | |
Słowacja (Slovakia) | 2-3 dni | 11.00 EUR | |
Słowenia`(Slovenia) | 4-5 dni | 16.00 EUR | |
Szwajcaria | 4-5 dni | 21.00 EUR | 85.00 EUR |
Szwecja | 3-4 dni | 21.00 EUR | 15.00 EUR |
Węgry (Hungary) | 3-4 dni | 19.00 EUR | |
Wielka Brytania | 3-4 dni | EUR | |
Włochy | 4-5 dni | EUR | 15.00-60.00 EUR |
POLSKA | 1-2 dni | 24.00 PLN | |
Ceny nie zawierają podatku VAT.
1. Zamówienie w trakcie realizacji
1.1. Jak zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio po jego złożeniu lub w późniejszym czasie logując się na swoje konto na www.premiumstock-wholesale.pl
Dostępne formy płatności to przelew bankowy, przelew elektroniczny lub karta kredytowa.
1.2. Czy moja wpłata już doszła?
W momencie zaksięgowania wpłaty przez obsługę sklepu zostanie wysłany do Ciebie email. Możesz również sprawdzić, czy Twoje zamówienie jest opłacone w panelu klienta.
1.3. Jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?
Stan realiazacji swojego zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto ma www.premiumstock-wholesale.pl
W momencie wysyłki zamówienie wyśle Ci wiadomość email na podany adres.
1.4. Jak zmienić zamówienie?
Po złożeniu zamówienia zmian może w nim dokonywać jedynie obsługa sklepu do czasu jego wysyłki. Aby zlecić zmiany w Twoim zamówieniu skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie lub mailowo.
1.5. Chcę anulować zamówienie
Po złożeniu zamówienia zmian może w nim dokonywać jedynie obsługa sklepu do czasu jego wysyłki. Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie lub mailowo.
1. Zamówienie wysłane
1.1. Gdzie jest moja przesyłka?
Aby sprawdzić czy Twoje zamówienie zostało wysłane zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie.
Premum Stock.pl l wysyła zamówienie pocztą kurierską - aby sprawdzić lokalizację swojej paczki w wypadku wybrania odpowiedniego kuriera wejdź na stronę www.- danego kuriera i wpisz numer listu przewozowego bez spacji. Numer listu znajdziesz w wiadomości email potwierdzającej wysłanie paczki lub w panelu klienta.
1.2. Chcę odebrać przesyłkę o określonej godzinie
Nasz sklep nie ma wpływu na godziny dostaw przesyłek. Można jednak spróbować skontaktować się z kurierem indywidualnie. Telefon do kuriera można dostać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej.
1.3. Reklamacja towaru
Zasady reklamacji znajdziesz w Naszym regulaminie.
1.4. Uwagi
Końcówki kolekcji nieposegregowanej i nieposelekcjonowanej różnej markowej odzieży interkontynentalnej bez gwarancji, bez prawa do reklamacji. Kupujący zobowiązuje się do oznaczenia zakupionego towaru przed wprowadzeniem do sprzedaży(do odbioru na terenie RP). Zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004 art. 20 pkt 1 i 2 (oznaczenie firmy i jej adres, nazwę towaru i inne oznaczenia wymagane prawem)